هدف از احداث و راه اندازی مجموعه علمی،تخصصی،ورزشی ایواریا

همانطور که میدانید اکثر باشگاه ها در رشته های تخصصی مشغول فعالیت هستند و مختص یک رده سنی خاص خدمات ارائه می دهند. از دید تخصصی بسیاری از این مراکز به تخصص و مهارت مربی اهمیتی نمی دهند و این مهم درصد آسیب های احتمالی را افزایش می دهد.

هدف تیم ایواریا راه اندازی مجموعه ای علمی،تخصصی ورزشی زیر نظر بهترین اساتید و متخصصین علوم ورزشی ، به کارگیری مربیان ماهر و دارای تحصیلات آکادمیک علوم ورزشی در گرایش های مختلف و احداث فضایی برای استفاده تمامی اعضای خانواده بود که میسر گردید.

مجموعه علمی،تخصصی،ورزشی ایواریا برای اولین بار اقدام به احداث باشگاه کودک و نوجوان با هدف اصلاح ناهنجاری های اسکلتی،افزایش و کاهش وزن،بهبود روند رشد،تقویت فاکتورهای آمادگی جسمانی،مهارت های پایه و بازی درمانی و... نمود و از سال 1397 در محدوده ی شهرک غرب فعالیت خود را آغاز کرد.

سپس در خصوص بزرگسالان به برگزاری کلاس های بهبود عملکرد،اصلاح ناهنجاری های اسکلتی،درمان دردهای کمر و زانو،کنترل وزن و... پرداختیم که در این امر نیز مانند فعالیت در حوزه کودک و نوجوان بسیار موفق ظاهر شد.

در نهایت فعالیت خود را با تمرین درمانی کودکان با ویژگی های خاص(اوتیسم،CP،ADHD و...) و درمان آسیب های مفاصل و ستون فقرات تکمیل نموده است.

 

مشاوره،تشخیص،اصلاح و درمان از ما

نشاط و تندرستی ارمغان شما

مجموعه تخصصی ورزشی ایواریا باشگاه آقایان
مجموعه تخصصی ورزشی ایواریا باشگاه آقایان
مجموعه تخصصی ورزشی ایواریا سالن کودکان
مجموعه تخصصی ورزشی ایواریا سالن کودکان

باشگاه کودک
ما چکار می کنیم؟

مجموعه کودک و خانواه ایواریا اولین مجموعه علمی، تخصصی، ورزشی در ایران است که زیر نظر متخصصین آسیب شناسی ورزشی و حرکات اصلاحی، فیزیولوژی ورزشی، رشد و رفتار حرکتی و... با هدف پیشگیری و درمان آسیب ها و ناهنجاری های اسکلتی، عضلانی که در رده سنی کودک از 3 سال تا 12 سال در سانس های مختلف برنامه ریزی شده تا کودکان شما با توجه به مشکلات فیزیکی و ورزشی با مربیان متخصص بهترین بازدهی رو داشته باشند.

باشگاه بزرگسالان

ما که هستیم؟

مجموعه بزرگسالان ایواریا اولین مجموعه علمی، تخصصی، ورزشی در ایران است که زیر نظر متخصصین آسیب شناسی ورزشی و حرکات اصلاحی، فیزیولوژی ورزشی، رشد و رفتار حرکتی و... با هدف پیشگیری و درمان آسیب ها و ناهنجاری های اسکلتی، عضلانی که در رده سنی بزرگسالان) بانوان _ آقایان _ سالمندان (در سانس های مختلف برنامه ریزی شده تا شما با توجه به مشکلات فیزیکی و ورزشی با مربیان متخصص بهترین بازدهی رو داشته باشند.

مجموعه تخصصی ورزشی ایواریا سالن درمانی
مجموعه تخصصی ورزشی ایواریا سالن درمانی
4+سال فعالیت
15+همکاران ما
1+زیر مجموعه
420+مشتری

مربیان ما

آشنایی با تیم متخصص ما

پیوستن به ما و دریافت بهترین پیشنهادها